قوانین و مقررات

ارجاع و یا تعویض کالا با توجه به دلایل زیر امکان‌پذیر است:

اگر قصد تعویض و یا ارجاع کالای خریداری شده خود از فروشگاه اینترنتی سایت سرامیک غزال را دارید، می‌توانید با توجه به شرایط زیر اقدام کنید.

توجه داشته باشید ارجاع و تعویض کالا با توجه به قوانین زیر صورت گرفته و در غیر این‌صورت سرامیک غزال مسئولیتی برای ارجاع و تعویض نخواهد داشت.

استفاده از ضمانت ۲۴ ساعته تعویض کالا چه شرایطی خواهد داشت…

در صورتی که کالاهای خریداری شده شما از نظر رنگ، جنس، سایز، مشخصات فنی و دیگر اطلاعات مندرج در سایت سرامیک غزال مطابقت نداشته باشد می‌توانید تا حداکثر ۲۴ ساعت این مورد را به واحد پشتیبانی مشتریان اطلاع دهید.

در صورتی که عدم تطابق به وجود آمده، بدون استفاده و باز کردن بسته‌بندی کالا قابل مشاهده باشد (مانند رنگ، سایز و مشخصات درج شده بر روی کارتن)، باید کالا در شرایط اولیه به همان صورتی که به مشتری تحویل شده باشد، به سرامیک غزال تحویل داده شود و از آن استفاده‌ای نشده باشد.

در صورتی که عدم تطابق بدون باز کردن بسته‌بندی محصول، قابل تشخیص نباشد. رعایت موارد زیر الزامی است:

در صورتی که عدم تطابق بدون باز کردن بسته‌بندی محصول، قابل تشخیص نباشد. رعایت موارد زیر الزامی است:

بازگشت وجه

چنانچه کالا در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.

چنانچه شکستگی و مخدوش بودن کالا، بدون استفاده شدن و باز کردن بسته‌بندی آن مشخص باشد باید از تحویل گرفتن بسته خودداری کنید. بدیهی است امضاء و تایید تحویل‌گیرنده به‌منزله دریافت کالا بصورت کامل تلقی می‌شود و پس از آن سرامیک غزال هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

بدیهی است در صورت آسیب‌دیدگی کالا یا بروز هرگونه مشکل در زمان تحویل باید از پذیرش کالا خودداری کرده و حتما بلافاصله موضوع را به واحد پشتیبانی مشتریان سایت سرامیک غزال اطلاع‌رسانی کنید.

چنانچه شکستگی و مخدوش بودن کالا و بسته‌بندی آن در هنگام استفاده مشخص شده باشد. باید تا حداکثر ۲۴ ساعت این موضوع به واحد پشتیبانی مشتریان سایت سرامیک غزال اطلاع‌رسانی شود.

چگونه کالا را مرجوع کنیم؟

در صورتی‌که ارجاع و تعویض کالای خریداری شده شما منطبق با قوانین و مقررات ذکر شده بالا است موارد زیر را جهت مرجوع کردن کالا به سرامیک غزال رعایت کنید:

چنانچه مشتری محق نبوده و کالا بدون ایراد تشخیص داده شود. واحد پشتیبانی مشتریان، این موضوع را به اطلاع مشتری خواهد رساند. در این مرحله کالا به‌صورت امانی تا یک ماه نزد شرکت سرامیک غزال باقی خواهد ماند و مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه حمل، کالای خود را دوباره دریافت کند و در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای مورد نظر در عرض یک ماه، کارگاه سرامیک غزال در قبال کالا و زیان‌های وارد شده و یا مفقودی آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

چنانچه مشتری محق باشد، این موضوع به ایشان اطلاع داده خواهد شد و کالا تعویض و به‌صورت رایگان برای‌شان ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟